تعاونی مرزنشینان

اخبار تعاونیهای مرزنشین کشور

تعاونی مرزنشینان

اخبار تعاونیهای مرزنشین کشور

تعاونی مرزنشینان
بایگانی
نویسندگان

روحانی در مجمع سالیانه بانک مرکزی :

من بلد نیستم کاری به دنیا نداشته باشم و برای حل مشکلات فقط به داخل نگاه کنم. اگر اقتصاددانی بلد است که تمام روابط خارجی خراب باشد اما اقتصاد مملکت هیچ دست نخورد به ما هم بگوید

 

کلید روحانی قفل کدام وعده‌ها را باز کرد ؟!

 

لینک خبر 

 

پی نوشت :

بعد از 7 سال رئیس جمهور امروز میگویند من بلد نیستم بدون نگاه به خارج اقتصاد کشور را درست کنم و بنظر بنده این تنها حرف حقی است که ایشان زدند . ایشان در ابتدای ریاست جمهوری گفتند آنچنان رونق ایجاد کنم که مردم نیازی به 45 هزار تومان یارانه نداشته باشند ! دولت دست سوی ملت دراز کند نه مردم بسمت دولت ! مردم با افتخار مالیات بدهند  ..

 

جناب روحانی : 

حضرت امام راحل درباره تحریم فرمودند : درها را همه را ببندند و ما را محاصره اقتصادی بکنند. ما خودمان در اینجا مملکت وسیعی داریم، آب هم داریم، خدا باران هم به ما می‌دهد، خودمان می‌کاریم و می‌خوریم و هیچ احتیاجی به این مسائل نداریم.

 

ما از همان ابتدای ورود شما باور داشتیم که بلد نیستید اقتصاد را درست کنید . باور داشتیم مردم نه با افتخار که با زور و با مسدود کردن حسابهای بانکی و تحت فشار قراردادن مردم مالیات از آنها اخذ میکنید . باور داشتیم اندک معیشت مردم مرزنشین ، درآمد و نان آنها را آجر میکنید و سفره آنها را خالی از نان میکنید . باور داشتیم کلید شما هیچ قفلی را باز نخواهد کرد و باید زمان میگذشت تا مردم هم به این باور برسند . ما تمامی این موارد را باور داشتیم و زین پس هم باور داریم تا پایان دولت شما وضعیت معیشت مردم و بخصوص مردم مرزنشین همین است که هست .

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۸
روح الله علی بیگی