تعاونی مرزنشینان

اخبار تعاونیهای مرزنشین کشور

تعاونی مرزنشینان

اخبار تعاونیهای مرزنشین کشور

تعاونی مرزنشینان
بایگانی
نویسندگان

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مرزنشینان استان بوشهر با اشاره به فعال شدن ۱۹ تعاونی مرزی در شهرهای مختلف استان گفت: تاکنون از طریق این تعاونی‌ها ۵ هزار تن برنج، ۶۰۰ تن شکر، ۲۰۰ تن چای و ۴۰۰ تن روغن خوراکی توزیع شده است.

سیدعبدالرشید حسینی در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه تعاونی‌های مرزنشینان استان بوشهر پس از 12 سال مجدداً در دولت سیزدهم راه‌اندازی شد، اظهار داشت: یکی از حرکت‌های مهم دولت مردمی و جهادی آیت‌الله رئیسی راه‌اندازی تعاونی‌های مرزی بود که این تعاونی‌ها با پیگیری استاندار بوشهر مجدداً در 19 نقطه استان بوشهر راه‌اندازی شد.

وی از راه‌اندازی تعاونی‌های مرزی در دیگر نقاط استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: به‌زودی تعاونی مرزنشینان خارگ راه‌اندازی می‌شود و برای فعال شدن تعاونی مرزی مراکز شهرستان‌ها در کارگروه ماده 12 شورای ساماندهی مبادلات مرزی دولت مصوب شده و پس از تصویب در هیئت دولت فعالیت این تعاونی‌ها در مراکز شهرستان‌های استان بوشهر فعال می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مرزنشینان استان بوشهر از افزایش شعاع و محدویت فعالیت تعاونی‌های مرزنشینان استان از 30 به 50 کیلومتر خبر داد و بیان کرد: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم مرزنشین و ساحل‌نشین از طریق تعاونی‌های مرزنشینان با معافیت گمرکی در قبال صادرات وارد می‌شود و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

حسینی با اشاره به اینکه در 19 شهر استان بوشهر تعاونی مرزی فعالیت می‌کند به توزیع کالاهای اساسی پرداخت و خاطرنشان کرد: تاکنون از طریق این تعاونی‌ها 5 هزار تن برنج، 600 تن شکر، 200 تن چای و 400 تن روغن خوراکی در استان بوشهر با قیمت مناسب توزیع شده است. کالاهای مورد نیاز مردم از طریق تعاونی مرزنشینان وارد می‌شود و در اختیار مردم مرزنشین قرار می‌گیرد.

لینک خبر

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۲۹
روح الله علی بیگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">