تعاونی مرزنشینان

اخبار تعاونیهای مرزنشین کشور

تعاونی مرزنشینان

اخبار تعاونیهای مرزنشین کشور

تعاونی مرزنشینان
بایگانی
نویسندگان

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است


حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی 

ای پسر فاطمه منتتظر تو هستیم 


همــه بدانند زخم زبان ها ما را مثل بهشتی از میدان به در نخواهـد کرد

بنای ایستادگــی برای خدمت به مــردم خواهیــم داشت . اگــر ســـردار

ما حاج قاسم سلیمانی از مجاهدت خسته شد ما هم خستـه میشویم

تصویر مرتبط

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۹۷ ، ۱۸:۴۷
روح الله علی بیگی

درد دل و گلایه در همین ابتدای سال


با توجه به هزینه های اخذ شده توسط دولت و وزارت صنعت و معدن جهت صدور کارت الکترونیک برای مرزنشینان ، جهت هزینه تمدید ، صدور المثنی ، هزینه تغییر آدرس ، و هر چیزی که به ذهنشان خطور کند از مرزنشینان وجه دریافت می نمایند و تا کنون مردم استان ایلام شاهد هیچ استفاده بدرد بخوری از این کارت نبوده اند تا جائی که بتازگی هم با طراحی سامانه ارسال پیامک برای مرزنشین و فرستادن پیامکهای بیخود و بی جهت و نامربوط ،  حس کنجکاوی مرزنشینان دردمند را برانگیخته و برای جواب هر پیامک 500 تومان از مرزنشین اخذ میکنند و میلیونها تومان از جیب مرزنشینان مستضعف درآمد داشته اند . 


این دردها را باید به چه کسی گفت ؟ به چه کسی باید شکایت برد ؟ که تا کنون چه مزایایی از این کارت نصیب مردم ایلام شده که هر بار با ترفندی دارند مردم را سر کیسه میکنند ؟چه خاصیتی کارت مرزنشینان برای استان ایلام داشته است ، کدام امتیاز ، کدام رونق اقتصادی ، کدام وضع خوب معیشتی ، ؟ صدها جلسه بنام مرزنشینان در سطح کشور برگزار میشود و صدها طرح و ایده و .. ارائه میدهند کجاست بازخورد این همه جلسات ؟


حداقل به جیب مرزنشینان روستا نشین رحم کنید و پیامکهای هزینه دار نفرستید قطعا در خصوص امتیازهای کارت مرزنشینی اگر خبر خوشحال کننده ی بود ( که نبوده و نیست نه در دولت یازدهم و نه دوازدهم ) از طریق تعاونیها اطلاع رسانی میشد . قطعا چنین بنظر میرسد دولت دوازدهم تا پایان دوره خود یعنی 1400 هیچ برنامه ی نخواهد داشت جز اخذ هزینه های صدور کارت و ... ازمرزنشینان مستضعف حالا بهر شکلی که باشد 




۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ فروردين ۹۷ ، ۱۴:۵۰
روح الله علی بیگی

عیدی دولت به مرزنشینان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مدیرکل امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان درجلسه برنامه ریزی بازارچه های مرزی میرجاوه با اعلام این خبر گفت: کارت مرزنشینان هم از پنجم فروردین سال آینده فعال می شود ومرزنشینان فعالیت خود را از این تاریخ به طور رسمی آغاز می کنند.نورا افزود: شش بازارچه برای سیستان و بلوچستان در هیئت وزیران مصوب شده است که نخست فعالیت بازارچه میرجاوه را به صورت پایلوت آغاز می کنیم و سپس بازارچه های دیگر را مدنظر قرار می دهیم . 

میهنی فرماندار میرجاوه هم به نقش اشتغالزایی بازارچه های مرزی اشاره کرد و افزود: با راه اندازی این بازارچه برای حدود۲۰هزارنفر از مرزنشینان و شهروندان میرجاوه شغل ایجاد می شود.


لینک خبر 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ فروردين ۹۷ ، ۱۴:۳۲
روح الله علی بیگی