تعاونی مرزنشینان

اخبار تعاونیهای مرزنشین کشور

تعاونی مرزنشینان

اخبار تعاونیهای مرزنشین کشور

تعاونی مرزنشینان
بایگانی
نویسندگان

پیامک نفرستید

جمعه, ۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۵۰ ب.ظ

درد دل و گلایه در همین ابتدای سال


با توجه به هزینه های اخذ شده توسط دولت و وزارت صنعت و معدن جهت صدور کارت الکترونیک برای مرزنشینان ، جهت هزینه تمدید ، صدور المثنی ، هزینه تغییر آدرس ، و هر چیزی که به ذهنشان خطور کند از مرزنشینان وجه دریافت می نمایند و تا کنون مردم استان ایلام شاهد هیچ استفاده بدرد بخوری از این کارت نبوده اند تا جائی که بتازگی هم با طراحی سامانه ارسال پیامک برای مرزنشین و فرستادن پیامکهای بیخود و بی جهت و نامربوط ،  حس کنجکاوی مرزنشینان دردمند را برانگیخته و برای جواب هر پیامک 500 تومان از مرزنشین اخذ میکنند و میلیونها تومان از جیب مرزنشینان مستضعف درآمد داشته اند . 


این دردها را باید به چه کسی گفت ؟ به چه کسی باید شکایت برد ؟ که تا کنون چه مزایایی از این کارت نصیب مردم ایلام شده که هر بار با ترفندی دارند مردم را سر کیسه میکنند ؟چه خاصیتی کارت مرزنشینان برای استان ایلام داشته است ، کدام امتیاز ، کدام رونق اقتصادی ، کدام وضع خوب معیشتی ، ؟ صدها جلسه بنام مرزنشینان در سطح کشور برگزار میشود و صدها طرح و ایده و .. ارائه میدهند کجاست بازخورد این همه جلسات ؟


حداقل به جیب مرزنشینان روستا نشین رحم کنید و پیامکهای هزینه دار نفرستید قطعا در خصوص امتیازهای کارت مرزنشینی اگر خبر خوشحال کننده ی بود ( که نبوده و نیست نه در دولت یازدهم و نه دوازدهم ) از طریق تعاونیها اطلاع رسانی میشد . قطعا چنین بنظر میرسد دولت دوازدهم تا پایان دوره خود یعنی 1400 هیچ برنامه ی نخواهد داشت جز اخذ هزینه های صدور کارت و ... ازمرزنشینان مستضعف حالا بهر شکلی که باشد 




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۳
روح الله علی بیگی

نظرات  (۱)

پیامک را چطور غیر فعال کنیم
پاسخ:
با سلام 
ستاره ۸۰۰ مربع را از گوشی خود بگیرید کلیه سرویس هایی که عضو شده اید را میتوانید مشاهده کنید .  
شما همه برنامه های که عضو هستید را غیر فعال کنید چون هزینه روی دست شما میگذارند 
موفق باشید