تعاونی مرزنشینان

اخبار تعاونیهای مرزنشین کشور

تعاونی مرزنشینان

اخبار تعاونیهای مرزنشین کشور

تعاونی مرزنشینان
بایگانی
نویسندگان


به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا، سیدعلیرضا آوایی روز چهارشنبه در حاشیه دومین نشست هیات دولت دوازدهم در جمع خبرنگاران افزود: در بحث تعزیرات مهمترین برنامه ام، بررسی دقیق وضعیت موجود تعزیرات و آن نقاطی است که احتمال آسیب مردم از ناحیه همکاران من بابت تصمیاتشان وجود دارد . وی ادامه داد: بیشترین نگرانی و حساسیت من همین است و روز گذشته در جلسه معارفه هم عرض کردم . وزیر دادگستری با بیان اینکه انجام این کار زمان زیادی نخواهد برد ، اظهار کرد: همه باید کمک کنیم تا تعزیرات نقش خود را بخوبی ایفا کند چون آیین دادرسی تعزیرات نسبتا روان و سازمان تعزیرات سازمانی نسبتا چابک است و به سرعت می تواند در رابطه با اخلال بازار اقداماتی انجام دهد . آوایی با بیان وجود گلایه مندی هایی از طرف مرزنشینان که توسط نمایندگان آنان در مجلس شورای اسلامی به او انتقال داده شده است، گفت: گلایه مندی هایی از طرف دوستان مناطق مرزی این است که احیانا ممکن است تصمیمانی گرفته شود که به برخی مردم و برخی کسبه جزء ظلم شود که این ها را پیگیری می کنیم ؛ این ها نقاط آسیب تشکیلات ما خواهد بود که به دقت پیگیری می شود.
وزیر دادگستری با بیان نخستین برنامه دستورکار خود را در وزارت دادگستری گفت: مطلبی که خدمت دوستان مطرح خواهم کرد امروز هم خواستم در هیات دولت مطرح کنم اما فرصت نشد این است که اگر دوستان دولت نکته ای، مشکلی، مطلبی و ابهامی در رابطه با تشکیلات قضایی دارند به من منعکس کنند تا با کمال افتخار موارد را در جهت حل مشکلاتی که هیات دولت دارد و برای حل معضلات مردم پیگیری کنم . آوایی درباره بان اطلاعات مجرمان که در دستگاه قضایی بویژه در سازمان پزشکی قانونی در حال اجرا است، اظهار بی اطلاعی کرد . به گزارش ایرنا، سیدعلیرضا آوایی به همراه بقیه وزرای دولت دوازدهم (جز وزیر نیرو) یکشنبه گذشته از مجلس رای اعتماد گرفت و سکاندار وزارت دادگستری شد. روز گذشته مراسم معارفه وی در وزارت دادگستری برگزار شد که در این مراسم هم تاکید و هم و غم اصلی خود را موضوع تعزیرات و پیگیری مشکلات و مسائل این سازمان عنوان کرد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۱
روح الله علی بیگی