تعاونی مرزنشینان

اخبار تعاونیهای مرزنشین کشور

تعاونی مرزنشینان

اخبار تعاونیهای مرزنشین کشور

تعاونی مرزنشینان
بایگانی
نویسندگان

فرماندار زهک : گرفتن کارتهای مرزنشینی در قبال تحویل سبد کالا به مرزنشینان یک رقابت ناسالم برای بالا بردن اعضای تعاونیها بوده است .

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زهک ، چند هفته است که در سطح شهرستان زهک بنرهایی با مضمون "دعوت از دارندگان کارت الکترونیک مرزنشینان برای دریافت سبد کالا" نصب شده است.
به گفته مردم محلی چند شرکت تعاونی در سطح شهر زهک کارت الکترونیک مرزنشینی مردم را در قبال تحویل سبد کالا برای مدتی از دارندگان آنها تحویل می گیرند.
فرماندار زهک در این ارتباط در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زهک اظهار داشت: به تازگی این بنر را در شهر زهک دیده ام و ظاهراً در سطح تعاونی مرزنشین ها این اقدام در حال انجام است.
جمشید رخشانی نسب با اشاره به اینکه متولی این کار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، ادامه داد: پس از مشاهده این بنر از این اداره درخواست پیگیری موضوع را کرده ایم و در انتظار اعلام نتیجه هستیم.
وی افزود: ظاهرا بین تعاونی ها رقابتی ایجاد شده که اقدامات جهت جمع کردن این موضوع در حال انجام است. این تعاونی ها زیر نظر اداره تعاون کار و امور اجتماعی این کار را انجام داده اند و اقدام آنها ربطی به فرمانداری ندارد.
وی در مورد رقابت بین تعاونی ها گفت: این رقابت که رقابتی ناسالم است، برای بالا بردن تعداد عضو و عضو گیری در تعاونی های مرزنشینان انجام شده است.
فرماندار زهک خاطرنشان کرد: امکان سوءاستفاده از کارت های مرزنشینان از این طریق وجود ندارد و "دعوت از دارندگان کارت الکترونیک مرزنشینان جهت دریافت سبد کالا" که اقدامی بی سابقه بوده، تنها در راستای بالا بردن عضو تعاونی ها انجام می شود.

لینک خبر


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۹
روح الله علی بیگی