تعاونی مرزنشینان

اخبار تعاونیهای مرزنشین کشور

تعاونی مرزنشینان

اخبار تعاونیهای مرزنشین کشور

تعاونی مرزنشینان
بایگانی
نویسندگان

پیـام تسلیت به مـردم سردشت


 


بسم الله الرحمن الرحیم

انـا لله و انــاالیـه راجعـون 

برای پلاسکو اشک ریختیم ، آه کشیدیم ، دقیقه به دقیقه اخبار پیگیری کردیم ، دعا برایشان کردیم ، صبوری را برای خانواده هاشون از خداوند خواستیم ، نوشتیم که آتش نشان شغل نیست ، عشق است . پروفایلهایمان ازتلگرام و واتس آپ و .... تا بیتالک و .... همه شدن عکس پلاسکو و آتش نشان و رنگ مشکی و سیاه بخود گرفت . کار ما همدردی بود ، کار انسانی بود . آیا امروز مردم پلاسکو درد ما را میفهمند ؟ آیا امروز پلاسکو و پایتخت نشینان میدانند سردشت کجاست ؟ آیا انها هم با ما همدردی میکنند؟ آیا آنها هم میگویند کولبری شغل نیس ؛ عشق است ؟ آیا آنها هم پروفایل هایشان میشود " سردشت همدردتیم؟ "

آیا فردا در خبرها نمیشنویم که آنها قاچاقچیان مرز بودن و گناهکارمان بدانند؟ آیا پیدا کردن نان و به ناچار پناه بردن به کوه و برف و سرما را گناه و بهمن را سزای الهی نمیدانند ؟

آیا جوانان امشب من را مثل جوانان پلاسکو شهید حساب میکنند؟ آیا بجز خودم دیگری پیدا میشود که اشک پدر و مادرم را پاک کند ؟ بخوانید تا بفهمید عشق چیست ، نان پیدا کردن برای بچه ، برف و تاریکی شب و کوه و سرما و راه رفتن در این سختی ، سنگینی روی شانه ها ، پشت سردشت ، سرازیر شدن بهمن ، خفه شدن زیر برف و نابود شدن برای نان ، برای سربلندی نزد زن و فرزند و پدر ..این عشق است ؛ این شهید واقعی است . پروفایل هایتان را سیاه کنید ملت سردشت. قلمهایتان بنویسد برای عزیزانتان که در حادثه سردشت در آن سرمای زمستان و بهمن و برف چگونه جوانان شما برای یک لقمه نان شهید شدند .. سلام بر سردشت .. سلام بر ملتی که آوزه غیرت و شجاعت دلاوری شیرمردان و شیر زنان آنان زبان زد عام و خاص است . سلام بر ملتی که با شنیدن نام آنان رعشه و لرزه بجان دشمنان و بدخواهان خواهد انداخت .


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۴
روح الله علی بیگی