تعاونی مرزنشینان

اخبار تعاونیهای مرزنشین کشور

تعاونی مرزنشینان

اخبار تعاونیهای مرزنشین کشور

تعاونی مرزنشینان
بایگانی
نویسندگان

سودآوری 4.5 میلیارد تومانی صادرات سوخت مرزنشینان خراسان جنوبی


عضو اتحادیه مرزنشینان خراسان جنوبی با بیان اینکه اتحادیه مجموع 19 میلیون و 700 هزار لیتر سوخت صادر کرده است ، گفت: این میزان صادرات 4 میلیارد و 500 میلیون تومان سود داشته است .

عضو هیات رئیسه اتحادیه مرزنشینان خراسان جنوبی ادامه داد : در این مدت میزان سودآوری در راستای صادرات سوخت نسبت به سال گذشته دو برابر شده است . 
یقینی با بیان اینکه اگر سهیمه بیشتری به اتحادیه مرزنشینان استان واگذار شود می توانیم خدمات بیشتری به مرزنشینان بدهیم ، یادآور شد : خراسان جنوبی در زمینه صادرات سوخت مرزنشینان نمونه شده است . 
وی با اشاره به اینکه بازارچه ها حق مرزنشینان است ، افزود : افغانستان متقاضی خرید سوخت از مرزنشینان بوده ولی سوخت به اندازه این تقاضاها نیست . 
عضو هیات رئیسه اتحادیه مرزنشینان خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال جاری دو سری سوخت در بین مرزنشینان توزیع شده است ، اضافه کرد : از این تعداد یک بار توسط همیاری ها و یک بار توسط اتحادیه مرزنشینان استان توزیع شده است . 
یقینی خاطرنشان کرد : همچنین در حال حاضر 2 میلیارد و 180 هزار تومان سوخت در بین مرزنشینان در حال توزیع است . به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند ، رضا یقینی در سومین جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی خراسان جنوبی اظهار داشت : از حدود پنج ماه گذشته صادرات سوخت به اتحادیه مرزنشینان استان واگذار شده است .
 وی با بیان اینکه در اتحادیه مجموع 19 میلیون و 700 هزار لیتر سوخت صادر کرده است ، تصریح کرد : این میزان صادرات 4 میلیارد و 500 میلیون تومان سود داشته است.

لینک خبر 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۶
روح الله علی بیگی

نظرات  (۱)

۰۶ دی ۹۵ ، ۲۲:۵۳ سید حسین سیدی
سلام آقای علی بیگی مثل اینکه از ما ناراحت شدی
اینطوره رفیق من که حرف بدی نزدم