تعاونی مرزنشینان

اخبار تعاونیهای مرزنشین کشور

تعاونی مرزنشینان

اخبار تعاونیهای مرزنشین کشور

تعاونی مرزنشینان
بایگانی
نویسندگان

کارت الکترونیکی مبادلات مرزنشینان

پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۱ ب.ظ


کارت الکترونیکی مبادلات مرزنشینان/ لیست استان ها و دفاتر به همراه تعداد کارت رسوبی

نظر به جلسات متعدد با کمیته حقوقی وزارت صنعت، معدن و تجارت و بر اساس آخرین مصوبات ، نظر به حساسیت و همچنین نزدیکی  انتخابات مجلس شورای اسلامی و  ثبت نام و تمدید دور جدید کارتها ضرورت دارد تا حداکثرتا پایان مهرماه سال جاری کلیه کارتهای رسوبی در شبکه دفاتر پیشخوان دولت از طریق ادارات صمت در شهرستانها و استانهای مجری طرح براساس دستورالعمل ابلاغی تحویل و تسویه گردد . در همین خصوص سامانه برای مدت مشخص باز و این امکان برای دفاتر فراهم آمد لیکن پس از انقضای زمان اعلام شده و مصوبات قبلی ضمن بستن کد کاربری دفاتر از همه حوزه های خدمتی اقدامات آتی نیز با توجه به ابلاغ کارگروه مذکور بعمل خواهد آمد لذا انتظار دارد دفاتر عزیز در اسرع وقت نسبت به انجام امور محوله اقدام نمایند . شایان ذکر است نمایندگان و انجمنهای استانی نیز بزودی با بازشدن یک کد کاربری می بایستی نسبت به تحویل کارتهای رسوبی مطابق دستورالعمل اقدام نمایند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۲
روح الله علی بیگی

نظرات  (۱)

۱۵ مهر ۹۴ ، ۰۹:۰۲ محمد بیجاده
با سلام 
بعضی از کارت های الکترونیک مرزنشینان استان کردستان که صادر شده و تحویل مرزنشینان گردیده حالا فعال نمی شود و هیچ سازمانی هم مسولیت فعال شدن آنها را نمی پذیرد بلاخره باید از کجا پیگیری شود؟
پاسخ:
سلام 
1- راه حل اول :  خود اعضا باید با یکی از شماره های 02188965381 - 02188960406 - 02122662610-02185193507 تماس بگیرند فعال کردن کارتها از عهده تعاونیها و دفاتر پیشخوان خارج شده و فقط باید خود مرزنشین تماس بگیرد که قبل از تماس بهتر است شناسنامه جلو دست اعضا باشه چرا که شماره سریال شناسنامه ها را میپرسند ..
2- راه حل دوم : ارسال عدد 21 به سامانه پیامکی 203747 باز توسط خود مرزنشین صورت میگیرد ..
3- راه حل سوم : کارتهای تعاونی بنده از تاریخ 17/07/1394 بصورت اتوماتیک فعال شدند و هنگام فعال شدن دیگر اخطاری نشان داده نمیشود بنظرم همه کارتهای استانها را آزاد کرده باشند و دیگر نیازی به راه حل اول و دوم نباشد .. اگر غیر این بود همان دو راه حل اول وجود دارد 
موفق باشید ..