تعاونی مرزنشینان

اخبار تعاونیهای مرزنشین کشور

تعاونی مرزنشینان

اخبار تعاونیهای مرزنشین کشور

تعاونی مرزنشینان
بایگانی
نویسندگان
مشهد / خبرگزاری صدا و سیما / اجتماعی مبادلات اقتصادی 175 هزار مرزنشین خراسان رضوی ساماندهی شده است و براساس آن مرزنشینان کارت الکترونیکی جدید دریافت می کنند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ( واحد مرکزی خبر) ، رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی امروز به خبرنگا ما گفت: بر اساس مصوبه کارگروه ماده 12 قانون ساماندهی مبادلات مرزی ، مهلت ثبت نام کارت الکترونیکی جدید برای مرزنشینان تا یک ماه دیگر تمدید شد. ناصر بهزاد افزود: مرزنشینانی که در دی و بهمن پارسال مدارک خود را برای ثبت ...

مشهد / خبرگزاری صدا و سیما / اجتماعی 
مبادلات اقتصادی 175 هزار مرزنشین خراسان رضوی ساماندهی شده است و براساس آن مرزنشینان کارت الکترونیکی جدید دریافت می کنند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ( واحد مرکزی خبر) ، رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی امروز به خبرنگا ما گفت: بر اساس مصوبه کارگروه ماده 12 قانون ساماندهی مبادلات مرزی ، مهلت ثبت نام کارت الکترونیکی جدید برای مرزنشینان تا یک ماه دیگر تمدید شد.
ناصر بهزاد افزود: مرزنشینانی که در دی و بهمن پارسال مدارک خود را برای ثبت نام کارت جدید به دفاتر پیشخوان دولت ارائه کرده اند اما به علت وجود نقص کارت آنها صادر نشده است ، می توانند تا 31 اردیبهشت امسال برای ثبت نام اقدام کنند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۲
روح الله علی بیگی